sobota 28. února 2015

Banánovo-hruškový ovesný perník bez cukru


V tom názvu jsem vám v podstatě prozradila celý recept :D Navíc už je tam jenom pár surovin. Měla jsem chuť se něčím nacpat a zároveň nemít výčitky z množství cukru, co do sebe dostanu a tak jsem vymyslela tento recept, který je vhodný pro dietáře a i přesto, že v něm není ani zrnko cukříku, je sladký tak akorát. :)

Takže na tento dietní perník budete potřebovat:
1 banán
1 velkou hodně zralou šťavnatou hrušku
1 vejce
100g ovesných vloček
2 zarovnané lžičky prášku do perníku (je to přibližně půl pytlíčku)
1 vrchovatá lžička karobu nebo holandského kakaa
1 velká lžíce bílého (nejlíp řeckého) jogurtu

A jak budeme postupovat:
Banán si rozlámeme na menší kousky, dáme do misky a dnem nějak skleničky pořádně rozmačkáme. Pokud máte měkkoučkou hrušku, taktež ji rozkrájejte na menší kousky, přidejte k banánu a sklenkou rozmačkejte. Jestli je na rozmačkání moc tvrdá, nastrouhejte ji na struhadle. Pak do mísy rozklepněte vajíčko a všechno promíchejte. Přidejte vločky, prášek do perníku a kakao a všechno to důkladně promíchejte. Pokud chcete, můžete přidat ještě jogurt, ale není to nutné. Ani nevím, proč jsem ho tam vlastně dala :D Těsto vylijeme na olejem mírně vymazaný plech a stěrkou nebo vařečkou rovnoměrně rozprostřeme. Pečeme asi při 160-180°C 20-25 minut. Použijte špejli, ať jste si jistí ;)


To byl dnešní rychlý článek. Jen taková blbůstka, aby mi už konečně nestrašil v rozepsaných článcích. Byl tam až moc dlouho :D
Snad se vám receptík líbil a já se běžím nervovat ze zítřejšího nástupu do školy. Radši se ani nebudu dívat do diáře, protože beztak je tam toho na úterý strašně moc :D No, stůjte při mě, ať je kolonka s nadpisem: "Úterý", zcela prázdná a mějte se hezky :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)