sobota 28. února 2015

Čokoládový řez s piškoty a krémem z bílé čokolády


A mám tu pro vás další recept na něco sladkého (který jsem záhadně objevila zahrabaný v rozepsaných článcích, už tam nějakej pátek bude :D)...a přiznejme si to, ne moc zdravého a dietního. Ale co, nevadí. Občas si můžeme dovolit si trošku zamlsat. :) A že tohle bylo hodně dobré mlsání. Jak jinak než pořádně kakaové :D

Bohužel, nestihla jsem foto celého řezu. Než jsem došla pro foťák, bylo užráno :D
A navíc jsem to fotila večer, takže světlo úplně naprd.


Korpus:
250g změklého másla
3 vejce
250g hladké mouky
2 lžičky prášku do pečiva
80g holandského kakaa
200ml mléka

Krém:
100g bílé čokolády
250g měkkého tvarohu
200g zakysané smetany

Dále potřebujeme:
1/2 pytlíku kulatých piškotů
jakoukoliv ovocnou marmeládu
Caro a kakao na posypání (můžete použít holandské, nebo i sladké, podle vaší chuti)

Postup: V míse ušleháme máslo s cukrem do nadýchané pěny. Pak zašleháme vejce. Přidáme mouku s kypřícím práškem a kakaem a nakonec vmícháme mléko. Těsto rozprostřeme do vymazaného a vysypaného plechu a pečeme při 160°C asi 20-25 minut. Jestli je těsto upečené, vyzkoušíme špejlí. Po vytáhnutí ihned natíráme marmeládou a na tu poklademe do řad piškoty. Necháme stát a uděláme krém.
Čokoládu necháme rozpustit ve vodní lázni. Smícháme s tvarohem a smetanou a natřeme na piškoty. Pár hodin necháme tuhnout a můžeme podávat!


Těsto je úžasně čokoládové a s ostatními ingrediencemi tvoří moc dobrou kombinaci. Skvělé je i na čokoládový dortík. Přeju vám dobrou chuť! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)