sobota 28. února 2015

Čokošková čokobuchta


To byl dneska den. Ráno se mi vůbec nechtělo jít běhat. Tak nějak jsem byla unavená ze včerejška a i když jsem večer odpadla už před jedenáctou, nějak jsem se nemohla dostat z postele. Brzy jsem se probudila, to jo, ale vstát už bylo horší. Ale zvládla jsem to a zaběhat si nakonec šla. A odpoledne se mi zachtělo na kolo. Nikdo neměl čas, takže jsem jela (zase) sama. Bylo hezky, svítilo sluníčko a ani nefučel vítr. První polovina jízda uběhla úplně v pohodě. Užívala jsem si to, protože jezdit na kole mě opravdu baví. Potom ale začalo poprchávat a já jsem maličko, malilinko zmokla. Né, dělám si srandu. Do oblečení se mi nasáklo tolik vody, že kdybych si doma stoupla na váhu, mám o 2 kila víc :D Přijela jsem úplně promočená od hlavy až k patě a s úplně rudým obličejem od toho, jak mě ty zlé kapky šlehaly přes obličej. Litovala jsem, že jsem si nevzala sluneční brýle, protože by mi aspoň nepršelo do očí a já bych je mohla mít normálně otevřený. Jenže takhle jsem se šklebila jako magor a stejně jsem viděla skoro prd. Když já ty oči prostě úplně otevřít nemohla :D No byla to fakt sranda. Jak já byla šťastná, když jsem konečně dojela k našmeu domu. Po horkém čaji a svačince už mi bylo líp a strávila jsem moc pěkné odpoledne hraním karet s rodinkou. Sice jsem se dneska chtěla podívat na nějaké učivo, abych nešla do školy totálně vygumovaná, ale nakonec jsem usoudila, že si ty poslední dny przádnin nebudu kazit nějakou školou. :D To byl stručný popis mého dne a teď zpět k článku.

Už tu dlouho nebyl recept na nějakou buchtičku, ne? :D Takže tady dnes jeden mám. Z těch receptů se fakt zblázním. Já vážně nevím, co dřív vydávat. Mám jich dost uložených a každým dnem...no, to přeháním. Tak 3x týdně mě napadají nové a já prostě nevím, jestli rovnou vydat ty nové a nebo napřed ty staré a až potom ty novější...Fakt nevím :D Tenhle recept je zrovna poměrně nový. Zrodil se v mé hlavě teprve před týdnem :D

Dvě slova. Naprosto božská! Né, vážně. Není na níc nic těžkého, a přesto je hroooozně dobrá. Jsem pyšná, že je to můj vlastní recept, i když by to asi napadlo každýho, protože je to vážně lehoučký. Ale mňamózní :3


Takto ta dokonalost vypadá :))
Tak jdem na to, ne?

Budeme potřebovat:
300g polohrubé mouky
150g třtinového cukru
3 vejce
2lžíce oleje
4 lžíce vlažné vody
1 prášek do pečiva
50g holandského kakaa
40g hořké čokolády
1 čokoládový pudinkový prášek
1 zarovnaná lžíce Cara
300ml studené vody

Postupovat budeme takto:
Oddělíme žloutky od bílků a žloutky smícháme s cukrem, olejem a vlažnou vodou. Ušleháme do takové řidší pěny. Mouku smícháme s prdopečem a přimícháme k pěně. Poté přidáme dotuha ušlehané bílky a promícháme. Pak přilijeme 300ml vody, promícháme a ještě šlehačem trochu prošleháme. Pak přidáme proseté kakao, Caro a pudink. Čokoládu si nastrouháme na hoblinky a též vmícháme do těsta. To pak rozetřeme do vymazaného a vysypaného plechu.


Šoupneme to do trouby na celkem 25 minut. 20 minut pečeme na 150°C a na posledních 5min snížíme na 100°C. To, že už to je poznáte podle těch sexy bublinek navrchu. A nebo do ní jednoduše píchněte špejlí :D


Přeju vám hodně velkou chuť na čokoládu. Na tohle ji budete potřebovat. :))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)