sobota 28. února 2015

Kuřecí na cibulce


Ať tu máme občas taky nějaký slaný recept, ne? Taky se objevilo v Inspiraci a určitě jsem na to slíbila recept, takže tady je. Taková kuřecí směs :))
Mimochodem zítra budu poprvé po 12 dnech abstinence cvičit, tak mi držte palce, ať sebou neseknu hned na začátku. :D Každopádně se na to strašně, ale opravdu strašně těším!

Dnes tu ale mám tenhle recept, který možná někoho z vás zaujme a udělá mi radost tím, že ho třeba někdy vyzkouší ;)


Suroviny:
2 cibule
4 kuřecí prsa
5 sušených rajčat v olivovém oleji
1 lžíce sójové omáčky
1 zarovnaná lžička sušené bazalky
špetka pepře
2 špetky grilovacího koření
1/2 lžičky soli
300 ml horké vody
k podávání rýže, těstoviny, kuskus, pohanka, bulgur,...(my měli rýži)

Postup:
Cibuli rokzrojíme napůl a nakrájíme na plátky/proužky (půlměsíčky). Opékáme je v hrnci na rozpálenén oleji do změknutí.

Takhle nějak by měka vypadat. Hezká, coo? :D

Poto přidáme na kousky nakrájená prsa a společně dusíme. Až se maso opeče a změkne, přidáme pokrájená rajčata a sójovou omáčku. Chvilku společně podusíme a pak přilijeme horkou vod. Potom přidáme všechno koření a necháme projít varem, občas promícháme.

Krásná výsledná směs! :)

Podáváme například s tou rýží a čerstvou jarní cibulkou. Můžete si k tomu jako my doma dát pečenou cuketu :D To byl asi hlavní důvod, proč jsem tohle vařila. Mělo to být k té cuketě :D Proto jsem toho taky dělala tak málo (pro naší rodinu to bylo zoufale málo).

Je to jen takový jedoduchý receptík, podle někoho nic extra, podle mě super! Já mám totiž ráda všechny svoje recepty :D Prostě jsem šťastná, když si něco vymyslím a ono to chutná dobře. Koho by to nepotěšilo, že?
To je pro dnešek všechno. Příští týden máme my studenti volno, ti šťasnější (třeba jako já) celý týden, tak doufám, že si je všichni pořádně užijete.
Děkuji za přečtení a za každý komentář :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)