sobota 28. února 2015

Piškotový Bebe řez s čokoládou, pudinkem a krémem


Absolutně nic dietního, ani zdravého, ale rozhodně strašně dobrého. Já vám nedoporučuju ho péct, jestli nebudete konat párty, kam přijde minimálně 10 lidí, protože to byste jinak dost riskovali, že skončíte s plným břichem téhle sladké dobrůtky jako já. A to znamená co? To znamená výčitky. A to znamená co? "Dám si ještě jeden, teď už je to stejně jedno." A to znamená co? Hrozná depka :D Ale když on byl vážně výbornej. Samozřejmě udu moc ráda, když ho vyzkoušíte, ale pamatujte...já vás varovala! :D
Je bez vajíček, protože zrovna v ten den, kdy jsem se rozhodla ho upéct, jsme doma žádné neměli. :D Ale i bez těch se to dá v pohodě zvládnout. Rozhodně mi to nezabránilo v tom se jím pořádně nacpat! To jsem celá já. Žádá buchta se přede mnou neschová. :D
Zvlášť, když je tam čokoláda, pudink, piškoty, sušenky a smetana. Kdo by odolal, že? :3


SUROVINY:
Těsto:
460g polohrubé mouky
320g krupicového cukru
2 vanilkové cukry
2 prášky do pečiva
12 lžic oleje
0,5l vody
špetka soli
100g hořké čokolády
Pudink:
2 sáčky čokoládového pudinku
2 lžíce moučkového cukru
600ml mléka
Krém:
1 zakysaná smetana
4 pořádné lžíce bílého jogurtu
1 vanilkový cukr
3 zarovnané lžičky smetany v prášku
Ostatní:
asi 1 a 1/4 balení rodinných světlých Bebe sušenek, 1/2 balení kulatých piškotů, granko (nebo jiné sladké kakao) na posypání

POSTUP:
V míse smícháme všechny sypké suroviny na těsto. Poté vmícháme olej a vodu. Čokoládu si nasekáme na menší kousky a přidáme do těsta. Plech si vymažeme olejem a vysypeme moukou. Polovinu těsta rozprostřeme do pekáče. Na něj vedle sebe vyskládáme sušenky.


Potom zalijeme druhou půlkou těsta.

Dáme péct celkem na 30 minut na 180°C a na posledních 10 minut snížíme výkon trouby na 100°C. Špejlí zkontrolujeme, jestli se těsto nelepí a popřípadě ještě chvilku dopékáme.

Pudinkový prášek s cukrem rozmícháme v mléce a běžným způsobem uvaříme hustý pudink. Polovinu rozetřeme na těsto. Poté poklademe piškoty jeden vedle druhého.

A potom přijde na řadu zbytek pudinku.

Na přípravu krému jednoduše smícháme všechny suroviny a pečlivě roztíráme na pudink. Pak posypeme grankem a necháme několik hodin ztuhnout.
A je to :))

Přeju dobré mlsání a ve vašem zájmu doufám, že vy (narozdíl ode mě) víte, kdy máte přestat :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)