sobota 28. února 2015

Smetanovo-mandarinková ovesná s vlašskými ořechy


Ahojky!
Dnes jsem měla v plánu napsat taková hezký článek o tom, jaký plán jsem si teď sestavila (jestli se tomu teda tak dá říkat :D), ale opět nic nestíhám, takže jenom rychlý ovesný receptík. Snad se k tomu dostanu alespoň zítra. Ve čtvrtek nebudu mít čas určitě a v pátek už je moc pozdě :D Já vám to chci říct, co nejdřív, i když nejde o nic převratného. Ale musela jsem si ten svůj režim trochu upravit. Zvlášť, když vím, co všechno budu vyvádět s jídlem o Vánocích :D Takže to bude taková 24-denní zkouška, jestli to zvládnu. Vážně vám o tom zítra musím napsat :D
Ale teď už k receptu. Slíbila jsem vám recepty na nějaké kašičky, tak tady jeden je ;)


Suroviny:
ovesné vločky (množství podle vás)
mléko
voda
2 lžíce bílého smetanového jogurtu (zkuste tam dát nějaký nízkotučný a přijdu vás osobně proplesknout :D), nebo zakysané smetany
2 mandarinky (klidně vemte pomeranč, to je fuk :D)
špetka skořice
hrstička vlašských oříšků

Postup:
Do malého hrnce si dáme vločky. Mandarinky rozkrojíme napůl a vymačkáme z nich šťávu. Nemusíte na to brát odšťavňovač, prostě ji jenom zmáčkněte nad hrncem, ona ta šťáva vyteče :D Když vám tam spadne pár kousíčků mandarinky, tak nevadí. Potom přidejte jogurt, skořici a nasekané vlašáky. Přilijte trochu mléka a trochu vody a promíchejte. Vodu i mléko přidejte podle toho, jak moc chcete mít kaši hustou. Já to vždycky dávám odhadem, to samé vločky. Mě prostě nebaví je vážit :D A pak vaříme, dokud nebudeme mít krásnou voňavou kašičku.

Můžete podávat s čím chcete. Já jsem nalila do mističky jen polovinu, na to dala banán a zalila zbytkem kaše. Vršek jsem ozdobila zbytkem banánu, skořicí a pomerančovou hořkou čokolkou, která se na tuhle příležitost vyloženě nabízela :D



Snad se vám recept líbil a já si běžím sepsat zítřejší cvičební plán než na to zapomenu.
Tak se mějte krásně a dejte si zítra ke snídani dobrou kašičku, třeba tuhle :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)