sobota 28. února 2015

Tvarohový perník


Ahoj, ahoj, ahoj! Nějak jsem v týdnu vůbec neměla čas se dostat na blog a popravdě jsem na to ani nemyslela. Můj den se skládal z toho, že jsem přijela ze školy domů, hrála na bicí, jedla, hrála na klavír, civičila, sprchovala se, zase jedla, pak se učila a když to šlo dobře, večer se koukala s mamčou na televizi :D Takže dnes přidávám jenom receptík na skvělý tvarohový perník. Nějaké to sladké už tu dlouho nebylo, tak doufám, že se vám recept bude líbit. Mě teda chutnal moc a doma všem taky. Myslím, že perník se na tohle podzimní období skvěle hodí a není ho nikdy dost :D Alespoň já ho nemám nikdy dost, jedla bych ho pořád a pořád :D A nemusíte se bát, že by tam tvaroh byl nějak moc cítit. Perník chytl jen takový maličký nádech a hezky se zvláčnil. Je jiný než klasický perník, není tak nadýchaný, ale to právě dělá ten tvaroh :)


Suroviny:
300g hladké mouky
200g krupicového cukru
2 vejce
1 balíček prášku do perníku
1 balíček čokoládového pudinku
šptka soli
1 PL skořice
1 PL Vita kávy nebo Cara
1PL holandského kakaa
1,5 hrnku mléka
1 polotučný tvaroh

Postup: V míse nejprve důkladně smícháme všechny sypké suroviny. Poté přidáme vejce, tvaroh a mléko a pořádně promícháme. Poté prošleháme šlehačem, aby zmizely hrudky a těsto vylijeme na vymazaný a vysypaný plech.


Pečeme při 160°C 20-30 minut. Na povrchu by se měly vytvořit takové bublinky, ale pro jistotu do toho ďobňěte špejlí.


Jsem do něj nechtěně šáhla prstíkem, no :D

Tak to je všechno. Jednoduché, ne? Jestli budete tento perník zkoušet, tak budu jenom ráda a doufám, že bám zachutná.
Taky tak milujete perník? Já hrozně! Je to asi moje nejoblíbenější buchta. Neexistuje krásnější vůně, než čerstvě upečený perník. Jak já se těším, až konečně budu péct vánoční perníčky! To si ani neumíte představit, jak moc! :D

Víkend je před námi, tak doufám, že si ho náležitě užijete a něco dobrého si uvaříte a upečete (třeba zrovna tohle :D).
Přeji hezký páteční večer a moc děkuji za každý komentář :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)