sobota 28. února 2015

Zapečené kuřecí s hořčičnou omáčkou


Toto byl středeční oběd, který jsem zplodila v kuchyni. Neměla jsem to absolutně vůbec promyšlené, zkrátka to byla čistá improvizace. Měla jsem prostě chuť na kuřecí s hořčicí a světe div se, všechno se snědlo, takže poživatelné to nejspíš bylo
:D



Suroviny:
8 kuřecích stehen
2 cibule
3 stroužky česneku
1 vrchovatá lžička provensálského koření
2 lžičky koření na kuře
2 lžičky sójové omáčky
hermelín
provensálské koření na posypání

Omáčka: 1 zakysaná smetana
4 pořádné lžičky plnotučné hořčice (jen se nebojte hezky nabrat :D)
1 pořádná lžička kremžské hořčice
2-3 lžíce mléka
špetka soli
mletý pepř
pár kapek sójové omáčky


V míse smícháme na kousky nakrájené maso, nahrubo nasekanou cibuli a na plátky pokrájený česnek. Přidáme provensálské koření, koření na kuře,sójovku a promícháme. V pánvi rozpálíme livový olej a tuto směs smažíme. Mezitím si do mísy dáme zakysanou smetanu, smícháme s oběma hořčicemi a mlékem. Ochutíme solí, pepřem a sójovkou. Až maso pustí šťávu a změkne, smícháme masovou směs s hořčičnou omáčkou a všechno dáme do skleněné zapékací mísy. Na vrch poklademe plátky hermelínu a posypeme provensálským kořením. Pečeme nejdříve 10 minut na 180°C a pak na 5 minut snížíme na 100°C. Podáváme s rýží.

(takhle to vypadá před pečením)

Můj oběd. A nebyla bych to já, kkdybych si ještě nepřidala :D

Snad vám bude chutnat, když si to pochvalovali i ti vybíravci u nás doma :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)