neděle 1. března 2015

Lahodné fazolové brownies


Abych netrhala partu a zapadla mezi ostatní, tak i já mám recept na svoje vlastní (a nejlepší :D) fazolové brownies. A pozor, čistě z fazolí. Bez mouky. Jak já miluju pečení bez mouky. Napřed jsem měla v plánu, že si najdu nějaký recept na netu, ale všude byla ta zlobivá mouka. Takže to nakonec dopadlo tak, že jsem si ten recept vymyslela. A kupodivu mi to vyšlo a vzešlo z toho dokonalé a výborné brownies. Kdybych to nevěděla, tak bych opravdu nepoznala, že je z fazolí. To by bylo to poslední, co by mě napadlo. Bylo krásně měkké a vláčné, sladké tak akorát. Jako úžasný čokoládový dortík. Ááá, už mám na něj chuť. Škoda, že se nikdy nedokopu k tomu, abych si něco, co se mi povedlo, upekla podruhé :D
Už dost chvály na tohle perfektní brownies, které vám vřele doporučuju vyzkoušet, a tady je ten receptík :)



Suroviny:
220g červených fazolí
1 banán
1 vejce
1 lžíce třtinového cukru
1 lžička prášku do pečiva
2 lžíce holandského kakaa
1/3 lžičky skořice

Postup:
Banán si rozmačkáme vidličkou. Přidáme k němu vajíčko a společně promícháme. Pak přidáme fazole, cukr, prášek do pečiva, skořici a kakao a vše spolu dobře promícháme. Nakonec si vezmeme tyčový mixér a rozmixujeme směs do hladkého těsta. Nějakou malou formu si vymažeme olejem, vysypeme kokosem a přelijeme do ní těsto. 

Pečeme asi při 160°C cca půl hodinky.


Po upečení a vyndání z formy :)


Moje výborná svačinka. S banánem, hruškou a mlékem se skořicí :3

No řekněte, nevypadá náramně? Mě se líbí hrozně moc. A kdybyste teprve věděli, jak skvěle chutná...Pokud to chcete vědět, snadná pomoc. Otevřete fazole a vrhněte se na pečení! Nevím, jak vy, ale já mám teď poslední dobou pořád chuť něco péct. Něco zdravého a asi brzy prubnu nějaky nový recept. Nejlíp něco čokoládového z ovesných vloček. Třeba s tvatohem a oříškama. Mňam, mňam, musím si na to o víkendu najít čas.

Teď už raději jdu, než se rozkecám o tom, jak teď ve velkém (spíš v megapořádném) mlsám čokoládu, protože díky vánočnímu cukroví, které jsem si o prádninách vážně neodpírala, teď cukru nevydržím ani dba dny. Ups.
Máte někdo nějaké rady na to, jak se té chuti zbavit?
P.S. Motivační obrázky vyrýsovaných holek mi pomůžou asi tak na pět minut. Potom si ale vzpomenu, jak nádherně ta čokoláda chutná... a na vytoužené břišáky rázem zapomenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)