neděle 21. června 2015

What I ate no. 45

Ahojky
Vítám vás u tradiční nedělní rubriky, která je dnes obzvláště chudá. To proto, že tenhle týden jsem to den za dnem všechno kazila a jedla vyloženě jako prase. Je mi ze mě úplně špatně a i psát se o tom strašně stydím. Už se na sebe fakt nemůžu ani podívat. A ani na ségru, protože když ji vidím, tak se mi chce brečet, protože to vypadá, že jsem si vyměnily role. Ona je teď ta krásná štíhlounká a já jsem vedle ní jak tučná koule. Nikdy si neodpustím, že jsem celý rok práce takhle zahodila a udělala ze sebe takovou buchtu. 
A netěší mě ani to, že jsem po roce a dvou měsících opět dostala menstruaci. Kdyby to bylo kvůli těm 10 kilům navrch, tak bych si říkala, že to bylo aspoň k něčemu dobré, ale bohužel je to díky antikoncepci, kterou mi předepsala doktorka. Takže ten nabraný tuk s tím nemá nic společného. 
Ale to je teď jedno, protože jsem dneska zase odhodlaná se do toho znovu a naplno pustit. Zkusím si  počítat makra a začnu s IIFYM, abych nad sebou měla trochu kontrolu a abych věděla, kolik čeho jím. Už jsem se zaregistrovala na kalorických tabulkách a hrozně mě baví tam tvořit jídelníčky :D Navíc mi to vypočítalo, že s mým výdejem můžu jíst klidně nad 2000 kcal (někdy i víc, záleží na tom pohybu), takže pokud nejsem tak zoufalá slaboška, mohla bych to konečně dokázat a přestat být tím jídlem tolik ovládaná. 
Teď vám přeji pěknou podívanou. Fotek je opravdu pomálu, ale já slibuji, že příští týden už to bude mnohem lepší. A snad i ta moje nálada bude trochu pozitivnější :)



 K pondělní snídani jsem dojela müsli s ořechy z Penny. Zalila jsem ho mlékem a přidala banán. Ještě jsem si k tomu vzala nektarinku a meruňky. Ten den jsem zrovna zaspala, takže o nějakém krájení nemohla být řeč :D Já byla ráda, že jsem se vůbec stihla nasnídat.


 Oběd sebou do školy. Zeleninka a celozrnný dalamánek s Mexickou pomazánkou od Lunter, šunkou a sýrem.

 Taková zeleninová véča. Cherry rajčátka, paprika, okurka, sýr, šunka a knackebroty s Gervais.




Jedna obří snídaně v podobě skořicového  ovenight oats s chia semínky ve skleničce od arašídového másla (která je prázdná už asi měsíc, ale já na ni úplně zapomněla :D), banánu, jablíčka, kiwi a čerstvých jahůdek ze zahrádky. A ještě jsem pak neodolala kousku jahodové bublaniny, kterou upekla maminka.

 Pořádná véča po tréninku. Velká porce těstovinového salátku s tuňákem a černými olivami. Ještě jsou tam rajčata, paprika a hrášek. Opravdu miluji těstovinové saláty!

 Další skvělá a velká snídaně. Multicereální chlebík s medovým kozím sýrem, banánem a skořicí. Asi není určený nasladko, ale komu to vadí :D A asi ani není určený na namazání, ale spíš do salátů, ale já si ho prostě dala na chlebíku s banánem :D A bylo to vynikající! Opravdu byl úžasně medový, takže se to k tomu banánu hodilo. Doplnila jsem to ještě nektarinkou a mističkou jogurtu s čerstvými jahůdkami, slunečnicovými semínky, kakaovými boby, skořicí a Fit Mixem z Lidlu. Mě teda nepřijde moc fit, protože obsahuje kandované přeslazené ovoce, ale lidi si asi složení nečtou. Stačí, že je v názvu Fit, že jo :D

 Obídek číslo dvě. Těstovinky s okurkou, mozarellou, šunkou, bílým jogurtem a dochuceno je to bylinkovou solí a pepřem. Bylo to vážně výborné.

 A zase těstoviny :D Tady zrovna k večeři s listovým špenátem, hráškem, pórkem, trochou uzeného masa a rozpuštěným eidamem a nivou :3 Mňam! Tuhle verzi těstovin mám úplně nejraději! Klidně bych ji jedla denně :)

 Tohle byla nejspíš nějaká extra rychlá snídaně :D Ani si nepamatuju, že jsem nějakou takovou měla :D Vločky s mlékem, banánem a skořicí.

 Hříšná krupička :D S čokoládou, grankem a skořicí :33

 Skvělá snídaně v podobě bílého jogurtu s vločkami, banánu, rozmačkaných jahůdek, slunečnicových semínek, kešu oříšků a skořice.

A dnešní poslední fotka. Oběd do školy číslo tři. Kuskus s tuňákem, kukuřicí, olivami a rajčetem a ke sváče na chroupání ředkvičky a mrkev.



To je pro dnešek všechno. Snad se vám tento chudý díl líbil a já se budu těšit u příštího. To už budou téměř prázdniny (někdo je už bude mít, já bohužel ne :D), takže už to bude takové skoro prázdninové. A nejspíš tuhle rubriku budu vydávat už ráno. Bude to tak lepší jak pro vás, tak pro mě :)
Mějte se zatím krásně a užijte si poslední týden ve škole! Ono to těšení na prázdniny je totiž někdy lepší než prázdniny samotné. Uteče to jako voda a my si potom uvědomíme, že nám bylo mnohem líp v ty poslední červnové týdny :)





5 komentářů:

  1. I přesto, že dneska nebylo moc fotek, tak super :) Mám díky tobě hlad, děkuju :D A dostala jsem strašnou chuť na tu druhou snídani :3 Neměla jsem overnight oats ani nepamatuju :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na tom stejně. Vím,že musím přibrat kvůli MS, ale štve mě co teď poslední dobou dělám. Vždycky mě chytne něco a házím do sebe fakt všechno možný. ...

    OdpovědětVymazat
  3. Krupičkaaa, tou se teď cpu často :3

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To, co dostaneš při vynechání antikoncepce není pravá menstruace. Pozor na to. Při braní antikoncepce je Tvoje tělo stále v "těhotném stavu". Vendy

    OdpovědětVymazat
  5. Vše vypadá báječně, hlavně ty těstovinky :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)