středa 8. července 2015

Prázdninový nákup a trocha podívání

Protože čím jiným je možné nejlépe zahájit léto? Já jsem hned po vyzvednutí vysvědčení utíkala s maminkou do Zdravé výživy a udělala si malou zásobičku dobrůtek , abych měla o prázdninách co jíst. A teď vám ve stručnosti ukážu, co všechno jsem si koupila (resp. co všechno mi moje hodná mamka koupila :D).


Na fotkách níže se nenachází oříšková ovesná kaše, kterou jsme koupily pro ségru, protože si tyhle instantní kaše strašně oblíbila a jí je skoro každý den. No udělala jí děsnou radost :D Na fotkách taky nejsou Zázvorky a sušené turecké meruňky, což je ten malý balíček vedle Zázvorek. Obojí jsem fotila, ale ta fotka se mi nejspíš někam ztratila. Zázvorky už jsme s mamkou ochutnaly. Mě docela chutnaly ( i když lepší by byly namazné máslíčkem :D), ale mamka se z nich hrozně zakuckala :D Ty meruňky jsem ještě neměla, ale už se na ně celá třesu. Když jsou až z Turecka tak musí být úžasné! :D


Zatoužila jsem konečně vyzkoušet jiné vločky než ovesné. A volba padla hned na tři druhy. Rýžové, jáhlové a špaldové. A všechny už jsou odzkoušené. Osobně mi nejvíce zachutnaly ty rýžové, naopak jáhlové docela zklamaly. Absolutně vůbec jsem v nich necítila chuť jáhel a celkově mě prostě moc nenadchly. Špaldové byly docela dobré, připadaly mi trochu podobné ovesným, ale na ty rýžové tedy neměly. Ale ty nejlepší jsou stejně ovesné, o tom žádná :D

Moje první celozrnné těstoviny :D Celozrnná vřeténka a pak nějaké nudle s medvědím česnekem. Nezkoušela jsem ještě ani jedny, ale už se na ně hrozně těším. Hlavně na ty česnekové. Jenom se na ně podívám a už mi chutnají :D

Čokoládka nesměla chybět :3 A že jsem si dobře vybrala, protože je naprosto dokonalá. Myslela jsem si, že na mojí oblíbenou značku Van d'Or nic nemá (hlavně na tu 46% mléčnou :33), ale tahle ji pěkně převálvocala. A překvapivě nebyla ani moc drahá.Jenže už je skoro celá pryč, protože na ní někdo tajně chodí :D
Chtěla jsem ochutnat i Lifebar tyčinky, ale bohužel mi příliš nesedly. No, spíš mi nechutnaly, což mě dost naštvalo, když jsem za ně vyhodila 31 Kč. Ještě ta s těmi kešu ořechy docela ušla, ale ta s tím zeleným proteinem mi opravdu vůbec nechutnala. Takže Lifebarky pro mě nebudou. Zůstanu u svých bombusek, které se mi zdají tak o 90% lepší a taky jsou levnější. Takže tak :)

Také jsem neodolala celozrnné krupici. Takže bude krupicová kašička. Jsem na ní zvědavá, tak snad bude dobrá :)

Tohle mandlové kakao bylo ve slevě a tak jsem ho do košíčku přihodila taky. Nějaké rostlinné mléko jsem chtěla vyzkoušet už dlouho a když jsem viděla ještě k tomu kakao, tak prostě nešlo odolat. A za dva dny bylo pryč. Chutnalo mi tááákhle moc a hned bych si ho dala znovu. Uvařila jsem si v něm i kašičku a byla mňamózní. Takže tohle mandlové kakao doporučuji :)

A ještě fotečka úlovku z Lidlu. Sice jsem vám je už ukazovala v minulém článku, ale já se jimi ráda chlubím. Jsem teď díky nim ten nejšťastnější člověk na světě. A dokonce se už celých čtrnáct dní ovládám a nechodím na ně tajně se lžící lžičkou. Takže se mi nejspíš daří léčit mojí závislost :D 

Nakoupili jste si taky na léto nějaké mňaminy? A jak jste zvládli ty šílená vedra? Já jsem ráda, že dnes už je chladněji, protože mě čeká asi 50km na kole a to bych ve 30°C moc dobře nezvládala :D
A jak to máte s jídlem? Užíváte se letní dobroty, nebo se snažíte držet svého režimu? A taky trpíte tak strašnou nechutí jíst normální jídlo a nejraději byste jedli jen ovoce,  saláty a jogurty? Já totiž ne :D Moje chutě mě neopustily, ba naopak, teď v létě jsem nějaká rozmlsaná a pořád bych něco jedla :D To spíš v zimě jsem neměla moc chuť na jídlo (mimo Vánoce, teda :D :D), ale léto je celé o papání, zmrzlinkách, grilování a různých pečených dobrůtek, protože se každou chvíli jezdí někam na návštěvu a tam do vás cpou koláčky, dortíky, sušenky a bůhví co ještě. Zkrátka hubnout v létě není moc lehké. Ale já to i přes ty letní mňamky zvládnu, protože mám teď tolik pohybu, že bych mohla jíst klidně 2x víc.
Víte, bláhově jsem si myslela, že v létě moc cvičit nebudu. Že budu spíš běhat, jezdi na kole a na bruslích, chodit na procházky, plava a zkrátka se pohybovat někde venku. Ale zjistila jsem, že mnohem radši zůstanu zavřená doma a cvičím, protože jet v těch hicech na kole ja o zdraví (to ovšem neznamená že to taky nedělám :D). Ale ono i u nás doma je šílné vedro. Takže při cvičení okno dokořán, otevřené dveře do chodbičky, aby to trochu luftovalo (a je mi úplně jedno, že tam procházejí všichni členové rodiny a vidí mě :D) a zapnutý větráček, který člověka stejně moc neochladí :D Taky jste po cvičení vždycky tak strašně zpocení? Protože ze mě leje, jak kdybych právě vylezla ze sprchy. Ani ten ručníček na utírání potu mi už nestačí a už po půlhodince je úplně promočený :D Fujky.
Také používáte něco na utírání potu? Já bych bez toho byla úplně ztracená. I takhle mám pokaždé mokré všechny vlasy, podrprdu, šortky i kalhotky. Prostě zpocená skrz naskrz :D Už aby byla ta zima, kdy jde člověk cvičit, aby se trochu zahřál :D
No nic, mějte se zatím krásně, užívejte si jídlo a počasí a já se zase za pár dní ozvu! :))


5 komentářů:

  1. Taky mě baví nákupy potravin =) Ty celozrnná vřetena doporučuji, jsou dobrá a hodně zasytí. Oproti klasickým těstovinám jsou trochu tvrdší, ale já to ráda al dente ;) Lifebar mi myslím chutnaly asi 2 příchutě. Máslíčko mi táta taky koupil, aby mi udělal radost. Jenže mi koupil crunchy a to z lidlu je strašně suchý. Jsem si chtěla koupit nějaké lepší, tak budu muset nejdřív dodělat tohle.
    V létě ráda běhám nebo jezdím na bruslích. Jenže vždycky mi nepřeje počasí. Třeba v noci prší a ráno bych se brouzdala v bahně. Takže něco doma nebo v posilovně.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mi chutnají špaldovo - pohankové těstoviny od stejného výrobce, opravdu mňamka :) Jáhlové a rýžové vločky jsem ještě neměla, ale určitě bych chtěla vyzkoušet :) Lifebar mi docela chutnají, ale na můj vkus je i ta sladká chuť ovoce až moc sladká :D Tyyyy jo! 10 sklenic PB? :O Děláš si srandu :D Taky bych teď v létě pořád něco jedla, ale spíš jen tak zmrzlinku, ovoce, meloun a zeleninu :D To je moje :3 Já teď nějak moc necvičím, protože jsem pořád někde pryč, doma spím jen když se poštěstí a na to cvičení zkrátka není čas :( A navíc jsem teď nachlazená, takže to bude muset počkat :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Kopila sis samy dobroty ! :)
    Já celozrnné těstoviny miluju !
    Vlocek jsem vyzkousela uz ruzne druhy mam moc rada pohankove,razove a zitne naopak jahlove a amarantove nikdy nezkosej :D ! Ty jsou hrozny :D !
    Já ted v lete vubec nejim kase , z toho bych uhorela,a navic jsem se jich v zime prejedla :D,napoak miluju ruzne domaci zmrzliny,mrazeny jogurt,kopy ovoce,studene tetsovinove salaty :D apod.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš můj obdiv, že v tomhle počasí cvičíš. Já byla ráda, když že jsem dolezla domů (zvlášť když mi to pražský dopravní podnik vylepšil o náhradní autobusovou dopravu za zavřené metro) a upadla do křesla. Zbrocená potem jsem byla jen z toho, že jsem udělala večeři :-)
    Mně Lifebarky chutnají, víc tedy čokoláda+kešu, ale i ta se zeleným proteinem nebyla špatná (a má docela slušný obsah bílkovin). Teď jsem tři vyswapovala (na Swaplace), tak se na ně těším :-).
    Vločky kupuju stejnou značku - směs různých (tuším žitné, špaldové a pšeničné). Rýžové jsem měla instantní od Araxu (ty mi docela chutnají) a jáhlové ze zdravé výživy (a ty mi teda fakt nejely - většinu dostaly na chalupě sousedovic slepice ;-), jak se snažím jdílo nevyhazovat).
    A k celozrnným těstovinám mám neutrální postoj - nenadchly, ale ani výrazně nezklamaly.

    OdpovědětVymazat
  5. Já svůj apetit neztratím snad nikdy....to by nefungovalo..:D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý váš komentář i návštěvu. Velmi si toho cením :)